logo

Közösségi média számokban

logo
Közösségi média számokban

Olvastam egy érdekes tanulmányt, mely az idei év elején készült a közösségi médiáról, úgy gondolom, hogy ez segítség lehet Neked, hogy eljuss az általad elérni kívánt célcsoportodhoz.

A tanulmány női és férfi szokásokon alapul. Hogy miért érdekes ez Neked?
A tanulmányban résztvevő nők 71%-a, míg a férfiak 62%-a használja a közösségi médiákat. A nagy átlag adta informatív adatok az egyéneken alapulnak, ha ezeket a számokat veszed alapul, akkor könnyebben tudsz marketing stratégiát építeni.

 

Nemzetközi megosztásban a felhasználók havonta, átlagosan ennyi időt töltenek az alábbi oldalakon:

o  Google+: 3 perc

o  Myspace: 8 perc

o  LinkedIn: 17 perc

o  Twitter: 21 perc

o  Tumblr és Pinterest: 89 perc

o  Facebook: 405 perc…

 

Nézzük meg ezt az adatot nemenkénti bontásban – nemzetközi adatok alapján.

 
Elsőként a Hölgyek szokásait vesszük:

havonta 40 millióval több nő használja a Twittert, mint férfi

– a felnőtt Facebook felhasználók 58%-a nő, akik a megosztások 62%-át adják, illetve 8%-al több ismerősük van, mint a férfiaknak

– érdekesség, hogy 10-ből 8 nő megjegyezte, hogy a Fecebook-os ismerősei idegesíti őt… :)

 

Következnek az Urak:

– havonta a férfiak 64%-a használja

– A LinkedIn felhasználók 54%-a férfi, akiknek a 75%-a ezen az oldalon keres állás után, 68%-a veszi fel a kapcsolatot volt kollégákkal, és 45%-a használja közvetlen kapcsolattartásra

– A Youtube felhasználók 54%-a férfi, akiknek a 25%-a naponta néz videókat (a női felhasználóknak pedig a 17%-a)
 
Figyelembe véve, hogy pl. a Facebook magyarországi aktív felhasználóinak száma 2013 első félévében 7%-al nőtt, érdemes számításba venned a fent említett adatokat ahhoz, hogy jól helyezkedj a piacon, és megfelelően legyen kidolgozva a marketing stratégiád is.

Egy hozzászólás “Közösségi média számokban”

  1. Maya szerint:

    Ezek szerint a facebook-on érdemes fentlenni! Vagy ti javasoltok más közösségi oldalakat is?

logo
logo
Adatvédelmi nyilatkozat | Kapcsolat