Előzmény: Hogyan nyerd meg a résztvevőidet 1. rész, 2. rész , 3. rész, 4. rész és 5. rész.
Érzelmek
Építs ki minél szorosabb érzelmi szálakat a vendégekkel a rendezvény előtt és közben, mert ez hatásosabb, mint gondolnád. Ösztönözd a vendégeidet azzal, ha beépíted az empátia stimulálását a marketingedbe. Pozitív érzelmeket válthatsz ki belőlük, olyanokat, mint pl. a szenvedély és az izgalom. Ez különösen igaz a jótékonysági rendezvényekre, ahol tettekre kell sarkalnod a közönséget. Így még a szkeptikus rétegnek is felélesztheted a figyelmét.
0,05 másodperc
Egy kutatásban olvastam, hogy ennyi időd van, hogy a honlapod elnyerje az érdeklődő tetszését. Roppant rövid idő, viszont átlagosan ennyi idő kell ahhoz, hogy véleményt alkossanak a honlapodról az oldaladra tévedők. Emiatt az első vizuális jel, amelyet az érdeklődő észlel nagy benyomással bír a későbbi cselekedetére. Így, ha a honlapod tisztán és látványosan mutatja be, hogy miről is szól, sokkal több esélyed lesz arra nézve, hogy az érdeklődőd az oldal többi részére is vet majd néhány pillantást.
Gondosan válaszd ki a színeket
Ha pl. esküvőt szervezel, akkor tisztában vagy azzal, hogy mennyi múlik azon, hogy elnyered-e az ügyfeled -és a vendégek- tetszését vagy sem. A színek élményeket, érzéseket hoznak elő a közönségből, ezért óvatosan kell bánnod az összessel. Olvasd el EZT.
+Tipp: Teszteld még a rendezvény előtt, hogy mely színekre reagál jobban a célközönséged.
Egy-egy sikeres üzleti rendezvény vagy találkozó megszervezéséhez további nélkülözhetetlen tanácsokat, tippeket e-mailben küldjük el Neked.
Add meg a neved és e-mail címed és kattints a “Kérem az ingyenes anyagot” gombra.