logo

Hogyan nyerd meg a résztvevőidet 4. rész

logo
Hogyan nyerd meg a résztvevőidet 4. rész

Szíves elnézéseteket kérem a késedelemért, habár gyenge kifogásom van, de azt később megosztom veletek, mert számotokra is érdekes tanulság lesz! :)

Előzmény: Hogyan nyerd meg a résztvevőidet 1. rész, 2. rész és 3. rész.

Az igazság nem elég!

Ha el szeretnél adni valamit, néha az igazság sem elég. Persze olyan rendezvényt szeretnél Te is szervezni, ahol elégedettek a résztvevőid. Az igazság merőben élénkebb, néha dramatikus hatásai segítenek abban, hogy könnyebben el tudd juttatni az üzeneted a vendégeidhez. Szervezz színpompás rendezvényt! Rabul ejteni a résztvevők figyelmét egyre nehezebb és folyamatosan kihívások elé állító feladat. Hatásosabban kell fellépned, vonzóbbá kell tenned azt, amit kínálsz!

Elkötelezettség

Csak páran figyelnek oda arra az apróságra, hogy megfelelő módon értékeljék a vendégeik elkötelezettségét. Ha jó munkát végeztél és eljött a célközönséged egy tagja a rendezvényedre, akkor mutasd is meg neki, hogy jó döntést hozott. Tudassa csak minél több ismerősével, hiszen ez egy nagyszerű lehetőség ahhoz, hogy még több résztvevőd legyen. Ennek a módszernek a legjobb képviselői általában a légi társaságok.

Társadalmi bizonyíték

Elég furán működünk mi, emberek. Elmegyünk olyan helyekre, ahova egy rakás fontos ember is elmegy. Ezeket kihasználhatod Te is a rendezvényed szervezésekor. De miért is? A jegyek eladásakor pl. nagy befolyással van a célközönségre az, hogy látható a leendő résztvevők száma, listája, stb.

Hogy érheted el ezt a hatást?

1. Mutasd a számokat. A közösségi háló adta lehetőség a legegyszerűbb módja ennek. Tudod, pl. a Facebook-on a lájkok, a Google +1 és a Twitter Bagde-ek. Ezeknél bőszen használd a hashtag-eket (picit bővebben ITT olvashatsz a hastag-ről).

2. Ajánlások. Például korábbi rendezvényekről, főleg akkor hatékony, ha videót is alkotsz mellé.

3. Szponzorok. Mutasd őket, hiszen kell is, és sokakban felkelti az érdeklődést. A márka mindig is nagy vonzerővel bírt. Mert, hát pénzt adtak a rendezvényhez és a nevüket, szóval nem lehet rossz a buli :D

Egy-egy sikeres üzleti rendezvény vagy találkozó megszervezéséhez további nélkülözhetetlen tanácsokat, tippeket e-mailben küldjük el Neked.
Add meg a neved és e-mail címed és kattints a “Kérem az ingyenes anyagot” gombra.

Név*
Email*

 

Hozzászólások lezárva.

logo
logo
Adatvédelmi nyilatkozat | Kapcsolat