logo

Hogyan nyerd meg a résztvevőidet 3. rész

logo
Hogyan nyerd meg a résztvevőidet 3. rész

Picit megcsúszva, de következzen a harmadik tipp!

Előzmény: Hogyan nyerd meg a résztvevőidet 1. rész és 2. rész

Érdeklődj az elvárásaikról és arról, hogy mivel tudnál nekik kedvezni!

Fontos, hogy éreztetned kell a vendégeiddel azt, hogy ők meg vannak becsülve. Egy szimpla gesztus, mint például az, hogy megkérdezed tőlük, hogy mire vágynak, hogy érzik magukat, vagy, hogy egyáltalán milyen észrevételeik vannak, mind abban játszik kulcsszerepet, hogy elnyerd a közönséged tetszését. Utóbbi egyenes utat mutat neked az ÉLMÉNY megalkotásához.

Kerüld a vitákat!

Ahhoz, hogy a megfelelő hangulat uralkodjon egy rendezvényen, muszáj a vitás helyzeteket korrekt módon megoldanod. Kerüld a konfrontációt Te is, és a csapatod is. Ezt be kell tartanotok online és offline is. A vendégnek természetesen mindig igaza van, főleg, ha jól van kezelve az adott szituáció. A csapat és a szolgáltatókkal való együttműködés szintén lényeges, ezért a nyitott kérdéseket, vagy problémákat nem a vendégek előtt kell megvitatni, főleg nem az oda nem illő hangnemben.

Vállald be, ha tévedtél!

Őszinteség, becsületesség. Ezek fényében kell dolgoznod még akkor is, ha ez a “csúnya” világ nem így működik. Talán ez a kettő a legnehezebben fellelhető tulajdonság a mai szolgáltatóiparban…

Néha a csapatodban is lehet olyan, aki túl büszke, vagy túl félénk ahhoz, hogy beismerje a tévedését. A legtöbb esetben pedig az “elnézést, tévedtemtöbb, mint elég. :)
Egy-egy sikeres üzleti rendezvény vagy találkozó megszervezéséhez további nélkülözhetetlen tanácsokat, tippeket e-mailben küldjük el Neked.
Add meg a neved és e-mail címed és kattints a “Kérem az ingyenes anyagot” gombra.

Név*
Email*

 

Hozzászólások lezárva.

logo
logo
Adatvédelmi nyilatkozat | Kapcsolat