logo

Hogyan javíthatod az e-mail megnyitási arányodat?

logo
Hogyan javíthatod az e-mail megnyitási arányodat?

Korábban ITT írtam arról, hogy hogy mire érdemes figyelned, ha e-mail útján veszed fel a célközönségeddel a kapcsolatot.

Most kicsit bővítem a listát, hogy még többen nyissák meg a leveleidet!

Természetesen a frappáns címsor megalkotása nagyon fontos, de adunk neked pár tippet, hogy mire fordíts még figyelmet:

1. Rövídség. Alapszabály, hogy a szöveg ne legyen túl hosszú, próbáld meg kihozni ~50 betűből a címsor lényegét.

2. Ne legyél talányos. Átlagosan az olvasók 15 másodpercet fordítanak egy e-mail elolvasására, szóval vágj a dolgok közepébe, ne terelj, ne kerülgesd a forró kását!

3. Kerüld a nagybetűket. Ugyanúgy, mint a promóciós sugallatú mondatokat, és a felkiáltójelet. A kérdések, viszont egészen szépen teljesítenek a felmérések alapján.

4. Nevezz meg helyeket, helyszíneket. Például egy várost, mert jobban teljesítenek azok a levelek, melyekben városok, illetve helyszínek vannak megnevezve, néha még az ismert személyneveknél is jobban.

5. Mindenáron kerüld az “ingyen“, és a “cselekedj most” szerű spam szavakat. A MailChimp például még 3 szóra felhívja a figyelmet, melyet érdemes kerülni, ezek a “segítség“, “kedvezmény“, és az “emlékeztető“. Igaz, ezek miatt nem kerül spambe egy levél, de mára negatív fogadtatásuk lett.

6. Rendszeresen ellenőrizd a listád. Mert, még ha jó is a megnyitási arányod, akkor is figyelned kell arra, hogy ne legyél túl sok. Ne küldj túl gyakran levelet ugyanarra a listára, mert romlani fog a megnyitási arányod.

7. Ma már szinte mindenki telefonon nézegeti a leveleit, ezért kipróbálhatod azt is, hogy szokatlan időpontokban is küldesz leveleket, pl. korán reggel, késő este, vagy akár hétvégén is. A legoptimálisabb időpontot nehéz meghatározni, ezért kell a teszelés, hiszen sikeresség a listában szereplő egyéneken is, és azon is múlik, hogy Te mit kínálsz nekik.

A fenti tippek követésével javulhat a megnyitási arányod, de ezen felül is dolgozz azon többet, hogy még jobb legyen, azaz tesztelj, próbálkozz, és gyűjts adatokat, amikre támaszkodhatsz! :)
Egy-egy sikeres üzleti rendezvény vagy találkozó megszervezéséhez további nélkülözhetetlen tanácsokat, tippeket e-mailben küldjük el Neked.
Add meg a neved és e-mail címed és kattints a “Kérem az ingyenes anyagot” gombra.

&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;div id=”LM_NSerrorText16745″ style=” color: red; “&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;/p&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />
&amp;amp;lt;p&amp;amp;gt;A böngészőben tiltva van a javascript használata. Az űrlap ellenőrző funkciói nem fognak jól működni.&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;/div&amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;lt;br /&amp;amp;amp;gt;&amp;amp;lt;/p&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Név*
Email*

 

Hozzászólások lezárva.

logo
logo
Adatvédelmi nyilatkozat | Kapcsolat